اخبار

آغاز آزمون‌های عملی علوم ورزشی کنکور 1402 و آموزش تربیت‌بدنی دانشگاه فرهنگیان در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

صبح روز پنجشنبه، 29 تیرماه، آزمون عملی علوم ورزشی و آزمون عملی آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان ویژه کنکور سراسری 1402، هر دو با حضور داوطلبان پسر در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان همزمان با سایر استان‌ها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نماینده تام‌الاختیار وزارتی این آزمون در دانشگاه لرستان، دکتر عابدین درویشی پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان است که از اولین لحظات آغاز آزمون در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان حضور یافت و در طول آزمون بر نحوه اجرای آزمون برپایه دستورالعمل‌های ابلاغ شده وزارت علوم، نظارت میدانی کرد.

اعضای هیئت علمی گروه تربیت بدنی (علوم ورزشی) دانشگاه لرستان و تعدادی از متخصصان تربیت بدنی نیز از برگزارکنندگان آزمون هستند.

داوطلبان براساس شاخص‌های ابلاغ شده وزارتی، در بخش های مختلف با همدیگر رقابت می کنند که اساس این رقابت، بهره مندی از سلامت و تندرستی جسمی و موفقیت در بخش‌های مختلف آمادگی جسمانی است.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان (محسن اقبالی) و نیروهای این اداره نیز در برگزاری آزمون مذکور، همکاری و مشارکت فعال دارند.

همچنین تمهیدات ترافیکی و حفاظتی آزمون توسط مدیریت و نیروهای حراست دانشگاه لرستان اجرا شده است.

از سوی دیگر، ناظران پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی (وابسته به وزارت علوم) شامل دکتر شهاب باقری و دکتر معصومه سیف به صورت میدانی بر آزمون بخش پسران و دختران، نظارت می‌کنند.

نماینده اعزامی سازمان سنجش آموزش کشور در این آزمون نیز دکتر خلیل خادم است.

در آزمون عملی بخش پسران در دانشگاه لرستان تعداد 499 نفر داوطلب در روز پنجشنبه، 29 تیرماه با همدیگر رقابت می‌کنند.

در روزهای جمعه و شنبه، 30 و 31 تیرماه نیز در بخش دختران، تعداد 900 نفر در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه لرستان علی یاور عزیزپور است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۸
۹۵۵ بازدید