اخبار

نشست تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اساتید دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

نشست معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با رئیس و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه با هدف تقویت، گسترش و ارتقای نظام‌مند نقش اساتید در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز چهارشنبه، سوم خردادماه در حوزه ریاست دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نقش نظام‌مند اساتید در ارتقای کیفیت و اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را برپایه آیین‌نامه‌ها و رویکردهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تبیین کرد.

دکتر حیاتی در این نشست گفت: «نقش یک استاد فقط نقش آموزشی و پژوهشی نیست بلکه یک استاد تراز انقلاب اسلامی، وظیفه دارد نسبت به موضوعات، مسائل و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، مسئولیت‌پذیری مشارکت‌گرایانه خود را گسترش و ارتقاء بدهد».

وی، تبیین کرد: «نقش و مشارکت اساتید در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، از نوع پراکنده و بی‌قاعده نیست بلکه براساس یک ساختار آیین‌نامه‌ای نظام‌مند تهیه شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صورت می‌گیرد».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: «استاد تراز انقلاب اسلامی، دایره عملکردش، فقط محدود به آموزش و پژوهش نیست؛ بلکه علاوه بر این‌ها، به موضوع فرهنگ و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان نیز اهمیت می‌دهد و در آن‌ها متناسب با سیاست‌های ابلاغی وزارت علوم، ورود پیدا می‌کند و نقش‌آفرین است».

در این نشست، دکتر حجت وحدتی، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان و اعضای هیئت علمی این دانشکده که در نشست حضور داشتند اعلام آمادگی کردند که فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان با معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، گسترش یابد.

دکتر وحدتی، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان گفت: «در گفتمان انقلاب اسلامی ایران و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، فرهنگ و ترویج ارزش‌های سبک زندگی ایرانی، اسلامی از اهمیت بالایی بهره‌مند است».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ۰۷:۵۰
۵۲۱ بازدید