اخبار

نشست هم‌اندیشی همیاران فرهنگی با حضور بانوان مُبَلِغ مذهبی، سرپرستان سراهای دانشجویی و بانوان شرکتی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

همزمان با سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر (ع), آغاز ماه رجب و گرامیداشت مقام زن, نشست هم‌اندیشی و گفت‌وگومحور بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، صبح روز دوشنبه، سوم بهمن‌ماه، با پیگیری مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و همکاری معاون خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان (خانم نجفی) در سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را درباره مطالبات صنفی و شغلی، راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف دانشجویی و برخی موضوعات فرهنگی محیط‌های دانشگاهی، مطرح کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در سخنانی، ضمن شادباش به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام محمدباقر (ع) و آغاز ماه رجب، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را متعلق به همه اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌دور از هرگونه خط‌کشی‌های سیاسی دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود، برگزاری نشست‌های مختلف هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه لرستان و بیان منطقی مطالبات و دیدگاه‌ها را از جمله اقدامات مفید و سازنده برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه دانست.

وی، نقش و کارکرد سرپرستان سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) را بسیار مهم دانست به‌گونه‌ای که در ساعاتی از شبانه‌روز اهمیت فعالیت سرپرستان سراهای دانشجویی، هم‌تراز با اهمیت فعالیت مسئولان ارشد دانشگاه است؛ زیرا فعالیت سرپرستان سراهای دانشجویی، ارتباط مستقیم با دانشجویان دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، تقویت فعالیت شبکه تبلیغ مذهبی و مبلغان مذهبی در سطح سراهای دانشجویی را در راستای ترویج هرچه بهتر آموزه‌های دینی، دارای اهمیت دانست.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی از بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی این دانشگاه، به خاطر زحمات و فعالیت‌ها، سپاس‌گزاری کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، فعالیت بانوان مبلغ مذهبی در سطح سراهای دانشجویی را به‌ویژه کوشش هرچه اثرگذارتر فرهنگی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و جهاد تبیین، مهم دانست.

میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان نیز در سخنانی، تلاش همه بانوان شاغل دانشگاه لرستان از جمله بانوان شرکتی و بانوان مبلغ مذهبی سراهای دانشجویی را کوششی اثرگذار برای پیشبرد امورات و اهداف دانشگاه متناسب با مفهوم دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی دانست.

گفتنی است در پایان این نشست، با اهدای هدیه، از بانوان شرکتی دانشگاه لرستان و بانوان مُبَلِغ مذهبی سراهای دانشجویی دانشگاه، تجلیل شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۴:۲۸
۱۱۱۸ بازدید