اخبار

پنجمین جلسه برنامه‌ریزی نشست رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشگاه‌های کشور به ریاست رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، پنجمین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی درون سازمانی برای برگزاری نشست سراسری (ملی) رؤسای ادارات خوابگاه‌ها (سراهای دانشجویی) و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با حضور معاونان پشتیبانی و دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز چهارشنبه، 3 مردادماه سال جاری در اتاق کار معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، برگزار شد.

در این نشست، علاوه بر دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه و دکتر حمید کشکولی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان، هر کدام از مدیران و دست‌اندرکاران کمیته‌ها، گزارش فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده مقدماتی برای برگزاری کیفی رویداد مذکور را ارائه کردند.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری) در این جلسه، میزبانی دانشگاه لرستان برای برگزاری نشست رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را یک رویداد مهم دانست و از همه کمیته‌ها خواست وظایف خویش را به نحو مطلوب انجام بدهند.

در این جلسه، پیشنهادات مختلف در رابطه با تقویت راهکارهای هرچه بهتر برگزار شدن نشست سراسری مذکور، ارائه و درباره این راهکارها و تقویت هرچه بیشتر هماهنگی‌ها، تبادل نظر شد.

در چند روز گذشته، اینگونه جلسات با محوریت معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شده است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نشست رؤسای ادارات خوابگاه‌ها (سراهای دانشجویی) و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری، به مدت چهار روز در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود تا دانشگاه‌های کشور تجربیات خویش درباره مدیریت خوابگاه‌ها و تغذیه را به اشتراک بگذارند.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما تصریح کرد: «برای ما این نکته اهمیت دارد که اسم دانشگاه لرستان در سطح کشور به عنوان دانشگاهی که می‌تواند همایش‌ها و نشست‌های سراسری و ملی را برگزار کند مطرح شود که خروجی این کار به نفع استان لرستان و دانشگاه لرستان خواهد بود».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۵
۳۵۹ بازدید