اخبار

نشست رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی دانشگاه لرستان برای برگزاری نشست رؤسای ادارات خوابگاه‌ها (سراهای دانشجویی) و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان با محوریت معاونت دانشجویی این دانشگاه، ستاد اجرایی این نشست که یک نشست سراسری (ملی) است در دانشگاه لرستان تشکیل شده است و جلسات خود را به ریاست دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار می‌کند.

نشست سراسری (ملی) رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، قرار است به تاریخ 6 شهریورماه سال جاری به مدت چهار روز، در دانشگاه لرستان برگزار شود.

رئیس اداره خوابگاه‌ها (سراهای دانشجویی) دانشگاه لرستان، محسن ماسوری و رئیس اداره تغذیه این دانشگاه، روح‌اله کریمی است که زیرنظر معاونت دانشجویی دانشگاه، فعالیت می‌کنند.

در همین رابطه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، به خبرنگار ما گفت: «تلاش ما این بود که نشست سراسری مذکور در دانشگاه لرستان برگزار بشود و اثرات و برکات فراوانی برای دانشگاه لرستان به دنبال داشته باشد».

دکتر شاهین اظهار داشت: «نشست‌های ستاد اجرایی این رویداد، به صورت منظم در دانشگاه لرستان برگزار می‌شوند؛ کمیته‌های مختلف در ستاد اجرایی تشکیل شده است؛ هر کمیته نیز وظایف مشخصی را عهده‌دار است».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد: «برای اینکه نشست سراسری مذکور به نحو مطلوب برگزار بشود کمیته‌ها آموزش های لازم را دیده‌اند؛ کوشش ما این است که رویداد، به بهترین شکل ممکن در دانشگاه لرستان برگزار بشود».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۵/۰۲ - ۰۹:۲۴
۸۱۲ بازدید