اخبار

پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان به‌مناسبت حضور باشکوه مردم و خلق حماسه‌‌ها

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان با صدور پیامی، نوشت: «حضور باشکوه مردم و خلق حماسه‌های بی‌نظیر یکی پس از دیگری با لبیک‌گویی به ندای ولی امر مسلمین و رهبری معظم انقلاب اسلامی، در این ایام، حماسه آفرید».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام دکتر حاتمی‌کن‌کبود به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اعتقادمان بر این است که تضمین‌کننده‌ی حرکت رو به جلو ایران قوی و سبب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف، توکل به خدا و اعتماد به مردم است که این خود تقویت‌کننده امنیت ملی، خنثی‌کننده‌ی توطئه‌های بیگانگان و رشد همه‌جانبه ملت پر افتخار ایران است.

حضور باشکوه مردم و خلق حماسه‌های بی‌نظیر یکی پس از دیگری با لبیک‌گویی به ندای ولی امر مسلمین و رهبری معظم انقلاب اسلامی، در این ایام، حماسه آفرید.

ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب مردم، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و آرزوی توفیق روز افزون و اعتلای ایران سرافراز، از همه فعالان عرصه مردم‌سالاری دینی اعم از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، کاندیداهای محترم هر دو دوره و طرفداران ایشان، رسانه‌ها و جهادگران عرصه تبیین تشکر نموده و امیدواریم همه جامعه ایران عزیز به خصوص رئیس‌جمهور محترم با رهنمودهای راهگشای عالمانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت مدیران لایق، شایسته و کارآمد و همچنین تلاش شبانه‌روزی همچون شهید رئیسی عزیز که خستگی نمی‌شناخت را در دستور کار خود قرار داده و موجبات رضایت خدا و خلق خدا را فراهم نمایند.

همکاری و همدلی هرچه بیشتر امت اسلامی بر اساس آیات نورانی «واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» و همچنین «ولاتنازعو فتفشلو و تذهب ریحکم» موجب برکات الهی است که خود و دیگران را به آن دعوت می‌نمایم.


۱۴۰۳/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۵
۱۵۵ بازدید