اخبار

اسامی اعضای جدید شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان اعلام شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

اسامی اعضای جدید شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن اطلاعیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان درباره نتایج انتخابات شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان در تاریخ 5 تیرماه 1403 مصادف با عید سعید غدیر خم به‌صورت الکترونیکی در سامانه انتخابات معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان انجام گرفت و تعداد ۲۵۶ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان در این انتخابات مشارکت کردند (مشارکت ۷۰ درصدی).

از میان ۱۲ نامزد محترم ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی‌البدل، معرفی شدند.

نتایج انتخابات شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان:

۱_ دکتر نعمت شمس؛ ۱۶۰ رأی.

۲_ دکتر سیدنجم‌الدین موسوی؛ ۱۵۶ رأی.

۳_ دکتر امین صالحی؛ ۱۲۱ رأی.

۴_ دکتر عبدالله احتشام‎نیا؛ ۱۲۱ رأی.

۵_ دکتر امیرهوشنگ نظرپوری؛ ۱۱۸ رأی.

۶_ دکتر سجاد رحیمی‎مقدم؛ ۱۱۳ رأی.

۷_ دکتر حسین میرزایی‌ نجف‎قلی؛ ۱۰۸ رأی.

با توجه به کسب آرای یکسان برای آقایان دکتر ابراهیم سوری و دکتر حسین میرزایی‌نجفقلی (۱۰۸ رأی)، با حضور نماینده حراست، معاونت فرهنگی، اعضای اصلی شورا و با حضور آقایان سوری و میرزایی نجف‌قلی قرعه‌کشی انجام شد و دکتر حسین میرزایی‌نجفقلی به عنوان عضو اصلی و دکتر ابراهیم سوری به عنوان عضو علی البدل معرفی شدند.

بدین ترتیب از تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ برای مدت دو سال آقایان شمس، موسوی، صالحی، احتشام‌نیا، نظرپوری، رحیمی‌مقدم و میرزایی‌نجفقلی به عنوان اعضای اصلی شورای صنفی اساتید دانشگاه لرستان و آقایان سوری و بهرامی‌کیا به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

ضمن سپاس از اساتید محترمی که در این انتخابات مشارکت کردند و عرض تبریک به منتخبین، برای همه همکاران محترم آرزوی سربلندی و موفقیت داریم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۰
۸۶۵ بازدید