اخبار

رئیس و معاون آموزشی دانشگاه لرستان از دبیرستان‌های این دانشگاه بازدید کردند

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه (دکتر علی میر) از بخش‌های مختلف دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز یکشنبه، 10 تیرماه سال جاری، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، راهی دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان شدند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دبیرستان، با دست‌اندرکاران و نیروهای شاغل در این مدرسه، درباره موضوعات مختلف مرتبط با ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به دانش‌آموزان، گفت‌وگو کردند.

در این بازدید تعدادی از اولیای دانش‌آموزان نیز حضور داشتند که رئیس دانشگاه لرستان با آن‌ها درباره میزان رضایت از خدمات ثبت‌نام دانش‌آموزان، گفت‌وگو و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید، دکتر زیبا زمانی فرد، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان، گزارش عملکرد تیم مدیریتی این دبیرستان و اقدامات انجام شده را ارائه کرد.

سپس، رئیس و معاون آموزشی دانشگاه لرستان راهی دبیرستان پسرانه دانشگاه لرستان شدند و از بخش‌های مختلف این دبیرستان نیز بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر پیام بهرامی‌چگنی، مدیر دبیرستان پسرانه دانشگاه لرستان، گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام شده را ارائه کرد.

باتوجه به اینکه دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه دانشگاه از حوزه‌های آزمون وابسته به دانشگاه لرستان نیز محسوب می‌شوند درباره ارتقای زیرساخت های برگزاری آزمون‌ها به ویژه کنکور سراسری، رئیس دانشگاه لرستان دستورات لازم را صادر کرد.

دبیرستان پسرانه دانشگاه لرستان تعداد 320 دانش‌آموز و دبیرستان دخترانه این دانشگاه تعداد 260 دانش‌آموز دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۴
۳۹۴ بازدید