اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: راه شهید آیت‌الله رئیسی، نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

رئیس دانشگاه لرستان در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی شبکه لرستان گفت: «راه شهید آیت‌الله رئیسی آن است که ما نگاه به داخل و تکیه بر توانمندی‌های داخلی داشته باشیم و هیچ‌گاه برای رفع مشکلات مردم، نگاه‌مان فقط به بیرون از مرزها و بیگانگان نباشد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، شامگاه شنبه، 9 تیرماه سال جاری به عنوان کارشناس سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه لرستان، توضیح داد: «انتخابات جشنواره ملی در راستای تقویت قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است».

دکتر نظری، بیان کرد: «از مردم تقاضا دارم همانگونه که در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری حضور داشتند در مرحله دوم هم حضور داشته باشند و هر نفر، چند نفر دیگر را هم به شرکت در انتخابات ترغیب کند تا قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تقویت شود و ارتقاء یابد».

وی تصریح کرد: «نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و مردمی است و انتخابات در این نظام، یکی از متغیرهای بسیار مهم قدرت نرم و معنوی نظام است؛ پس همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم».

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار داشت: «دولت شهید آیت‌الله رئیسی، خدمات مهمی برای ایران اسلامی انجام داده است؛ شهید آیت‌الله رئیسی، شهید راه خدمت بود؛ خدمت شبانه‌روزی به مردم، مهم‌ترین درس شهید آیت‌الله رئیسی است».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۳
۲۰۹ بازدید