اخبار

اردوی تفریحی، فرهنگی و گردشگری جمعی از اعضای هیئت علمی و یاوران علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

اردوی تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری جمعی از اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان) شاهد و ایثارگر دانشگاه لرستان به مقصد منطقه گردشگرپذیر کهمان واقع در شهرستان سلسله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این اردوی یک‌روزه که پنجشنبه، 31 خردادماه سال جاری برگزار شد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین عبداله فاضلی، معاون نهاد رهبری دانشگاه لرستان در سخنانی، ضمن یادآوری اهمیت جایگاه شهیدان والامقام بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کردند.

آن‌ها در بخشی از سخنانشان، خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را یک رسالت مهم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانستند.

همچنین در این سخنان, باتوجه به ایام رقابت‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری و نزدیک شدن به انتخابات، بر افزایش نقش دانشگاهیان دانشگاه لرستان در ترغیب جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات، تأکید و شاخص‌های انتخاب اصلح برپایه آموزه‌های مقام معظم رهبری، تبیین شد.

در این اردوی تفریحی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، شرکت‌کنندگان نماز‌های ظهر و عصر را به جماعت اقامه کردند و مسابقه فرهنگی نیز برگزار شد و نفرات برتر، جوایزی دریافت کردند.

این اردو با همکاری مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان، مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه وابسته به معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برگزار شد.

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی محمدی‌ضرون است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۵
۱۲۱۱ بازدید