اخبار

برنامه‌های متنوع انجمن علمی دانشجویی نانو دانشگاه لرستان به مناسبت هفته فناوری نانو اجرا شد

۱۴۰۳/۰۳/۳۱

انجمن علمی دانشجویی نانو دانشگاه لرستان، از اواخر اردیبهشت تا اواسط خردادماه سال جاری، برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی کار با دستگاه، مسابقه نانو و بازدید‌‌های دانشجویی و دانش‌آموزی را به‌مناسبت گرامیداشت هفته فناوری نانو، در این دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، همچنین این انجمن علمی، برای آموزش تکمیلی کار با دستگاه‌های آموزش داده شده در فضای مجازی، اقدام به بارگزاری فیلم و جزوه مربوط به هریک از دستگاه‌ها کرد.

رضا نورعلی، دبیر انجمن علمی دانشجویی نانو دانشگاه لرستان با اشاره به حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان در این رویداد علمی، رشد و ترویج فضای فناوری نانو در سطح دانشجویان و دانش‌آموزان استان لرستان را از دستاوردهای این رویداد بزرگ برشمرد.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای مرکزی انجمن علمی نانو دانشگاه لرستان افزود: «در این رویداد معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، نهاد ترویجی نانو و آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه مشارکت داشتند».

به گفته‌ی نورعلی، این نخستین رویدادی است که در زمینه‌ی فناوری نانو در استان لرستان و دانشگاه لرستان برگزار شده است و مقدمات برگزاری دومین دوره آن در سال 1404 برنامه‌ریزی می‌شود.

گفتنی است اداره انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، زیرنظر مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۵
۳۴۳ بازدید