اخبار

رئیس دانشگاه لرستان در آیین بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید: دانشگاهیان مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در آیین بزرگداشت روز ملی بسیج اساتید گفت: «دانشگاهیان بایستی تلاش کنند مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری ترغیب کنند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نظری در این آیین که روز چهارشنبه، 30 خردادماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «شهید چمران الگوی استاد تراز انقلاب اسلامی است؛ این شهید بزرگوار مصداق بهره‌مندی از بصیرت است که همه باید برایمان درس باشد».

وی در بخشی از گفته‌هایش، یاد و خاطره سید شهیدان خدمت، آیت الله رئیسی را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه لرستان با استناد به تعالیم نهج البلاغه و آموزه‌های امام علی (ع) اظهار داشت: «داشتن بصیرت به این است که همواره تابع تعالیم اهل بیت علیهم السلام باشیم».

دکتر علی نظری ادامه داد: «برای تحقق کامل مفهوم استاد تراز انقلاب اسلامی، این نکته اهمیت دارد که اهمیت تعلیم و تربیت از نگاه امامین انقلاب، همواره تبیین شود».

وی بیان کرد: «شهید چمران در همه عرصه های علمی و جهادی و رزم با جهت گیری خدمت به انقلاب اسلامی، خوش درخشید؛ بصیرت شهید چمران به این بود که زمان شناس بود و به موقع برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم، تصمیم گرفت و عمل کرد».

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: «نه گفتن به استکبار از مبانی دینی ماست؛ نه گفتن به استکبار از مبانی گفتمان انقلاب اسلامی ایران است؛ نه گفتن به استکبار و نظام سلطه بخش مهمی از انقلابی‌گری است».

گفتنی است برای مشاهده همه عکس‌های این آیین بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.lu.ac.ir/news/n-bzrdsht-roz-ml-bsg-std-b-hdor-maaon-stndr-lrstn-o-nmndh-ol-fkh-dr-sh-stn-dr-dnshh-lrstn-brzr-shd/


۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۹
۲۸۲ بازدید