اخبار

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان: راهکار مقابله با تحریم‌ها تسلیم نیست بلکه قدرتمندترشدن کشور در همه عرصه‌هاست

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه لرستان گفت: «راهکار مقابله با تحریم‌های دشمن، قدرتمندترشدن کشور در همه عرصه‌هاست».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین علی درویشی در این آیین که روز چهارشنبه، 30 خردادماه همزمان با اجتماع سراسری 31 هزار استاد بسیجی کشور در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «یک تفکر این است که ما باید تابع کشورهای قدرتمند برای رفع مشکلات باشیم و تفکر دیگر آن است که برای مقابله با دشمنان و تحریم‌های آنان، در همه عرصه‌ها قدرتمند شویم؛ برای مثال، ما در حوزه صنایع نظامی قدرتمند شده‌ایم و تحریم تسلیحاتی غرب علیه نظام اسلامی کاملاً بی‌اثر شده است؛ بنابراین، راهکار مقابله با تحریم ها نه تسلیم شدن در برابر غرب بلکه قدرتمندتر شدن در همه عرصه های کشور است».

وی اظهار داشت: «یکی از شاخص‌های راه شهید رئیسی، این است که خدمت به مردم تقویت شود و کشور در همه جنبه‌ها و عرصه‌ها قدرتمند بشود؛ کشوری که از هر نظر قوی باشد به راحتی در برابر تحریم های بیگانگان و غرب، ایستادگی خواهد کرد و آنها هم در تحریم چنین کشوری، شکست خواهند خورد».

حجت‌الاسلام و المسلمین درویشی خواستار شد جنبه‌های مختلف زندگی شهید دکتر چمران، به عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی، هرچه بیشتر برای جامعه به ویژه دانشگاهیان، تبیین شود.

وی از اساتید بسیجی استان خواست مردم را به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ترغیب کنند؛ زیرا انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیار اهمیت دارد.

گفتنی است برای مشاهده همه عکس های این آیین، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.lu.ac.ir/news/n-bzrdsht-roz-ml-bsg-std-b-hdor-maaon-stndr-lrstn-o-nmndh-ol-fkh-dr-sh-stn-dr-dnshh-lrstn-brzr-shd/


۱۴۰۳/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۴
۶۶۲ بازدید