اخبار

نشست برنامه‌ریزی سیزدهمین همایش سیره علوی در دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سیزدهمین همایش ملی و بین‌المللی سیره علوی، نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این همایش در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست که صبح روز شنبه، 26 خردادماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس همایش و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان در سخنانشان بر این نکته تصریح کردند همایش باید به گونه‌ای برگزار شود که نتیجه‌اش، ترویج هرچه بیشتر سبک زندگی امام علی (ع) و آموزه‌های نهج البلاغه در سطوح مختلف جامعه باشد.

در این نشست، رئیس همایش (دکتر علی نظری) توضیح داد از ظرفیت گروه های آموزشی دانشگاه لرستان به ویژه گروه های آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه در راستای تبیین و ترویج هرچه بیشتر تعالیم نهج البلاغه متناسب با موضوعات همایش سیره علوی، بایستی بهره‌گیری شده و مشارکت گروه‌های آموزشی در این رویداد مهم که قرار است اسفندماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار شود بیشتر گردد.

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت برای مثال متخصص امور مالیاتی در این همایش توضیح می‌دهد نگاه و تعالیم امام علی (ع) درباره مالیات چیست؛ مهم این است تعالیم امام علی (ع) در جنبه‌های گوناگون زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، ترویج و در نهایت، نهادینه شود.

رئیس همایش خواستار شد همه سازمان‌ها و ادارات و ارگان‌های استان لرستان در این رویداد مهم، مشارکت داشته باشند تا همایش هرچه بهتر و کیفی تر و اثرگذارتر برگزار شود.

در این نشست، دکتر علی فتح‌الهی، دبیر علمی همایش، دکتر شهرام رهنما، دبیر اجرایی همایش و رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان و دکتر مهرداد امیری، دیگر دبیر اجرایی همایش نیز توصیه‌ها و پیشنهادات خویش را برای برگزاری هرچه بهتر همایش مذکور ارائه کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۶
۳۶۵ بازدید