اخبار

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه لرستان از «کارگزاری مفید خرم‌آباد» بازدید کرد

۱۴۰۳/۰۳/۲۵

انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه لرستان، با سرپرستی دکتر فریبرز فتحی‌چگنی، عضو هیئت علمی مدیریت این دانشگاه، از کارگزاری مفید، شعبه خرم‌آباد، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که به تاریخ 23 خردادماه سال جاری با حضور جمعی از دانشجویان پسر رشته مدیریت دانشگاه لرستان برگزار شد موضوعاتی همچون مدیریت مالی، بازارهای مالی، خرید و فروش سهام، نحوه ورود و خروج شرکت‌ها به این بازار، بورس، فرابورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و... برای دانشجویان، توضیح داده شد.

کارگزاری مفید؛ رتبه اول کشور

در این بازدید، سامان حجازی، کارشناس و مدرس، توضیحاتی خطاب به دانشجویان، ارائه کرد:

1_ این کارگزاری از سال ۱۳۷۳ تأسیس و شروع به فعالیت کرده است.

2_ کارگزاری مفید، رتبه اول از بین ۱۱۰ کارگزاری کشور را داراست.

3_ کارگزاری، تعداد ۴۵ شعبه در سطح کشور دارد و دارای ۱۳۰۰ پرسنل است.

4_ بیش از ۱.۴ میلیارد دلار، دارایی تحت مدیریت کارگزاری مفید است.

5_ فعالیت‌های این کارگزاری عبارتند از: تأسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری، ارائه خدمات مدیریت دارایی اختصاصی (سبد گردانی)، تحلیل صنایع و سهام، ابداع ابزار نوین مالی منطبق با محیط مالی ایران.

کارگزاری‌ها، رابط بین مشتری خرد و شرکت‌های کلان هستند

سرپرست این بازدید، دکتر فریبرز فتحی‌چگنی در سخنانی گفت: «کارگزاری‌ها نقش مهمی در بازارهای مالی دارند و رابط بین مشتری خرد و شرکت‌های کلان محسوب می‌شوند و می‌توانند در کنترل فعالیت‌های مالی تأثیر مثبتی داشته باشند».

وی در ادامه با تاکید بر ادامه اینگونه بازدیدها تصریح کرد: «دانشجویان به‌ویژه دانشجویان رشته مدیریت باید با بازارهای مالی به صورت عملی و کاربردی آشنا شوند تا در آینده بتوانند در فعالیت‌های مالی یک شرکت یا یک سازمان، اثرگذار باشند».

دانشجویان مستعد به کارگزاری معرفی می‌شوند تا درآمدزایی داشته باشند

در این بازدید، مصطفی امیدنژاد، دانشجوی دکترای مدیریت دولتی دانشگاه لرستان و دبیر انجمن علمی مدیریت گفت: «این انجمن از ابتدای شروع فعالیت در راستای تقویت دانشجویان با بازار کار تاکنون بیش از ۱۰ بازدید علمی از ادارات، کارخانجات و شرکت‌های معتبر برگزار کرده است. قصد بر آن است در اینده همایش‌ها و بازدیدهای عملی و کاربردی‌تری به صورت اشتراکی با سازمان‌ها، کارخانه‌ها و شرکت‌ها، محقق شود».

امیدنژاد افزود: «در راستای ایجاد فرصت شغلی برای دانشجویان، دانشجویان مستعد به کارگزاری مفید شعبه خرم‌آباد معرفی می‌شوند که با همکاری این مجموعه می‌توانند درآمدزایی خوبی داشته باشند».

دبیر انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه لرستان از مهدی آسترکی، مدیر شعبه کارگزاری مفید خرم‌آباد و کارشناسان این مجموعه، سامان حجازی و سروش آسترکی، قدردانی کرد.

گفتنی است انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، زیرنظر مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، فعالیت می‌کنند.


۱۴۰۳/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۰
۶۴۸ بازدید