اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: طرح ضیافت اندیشه در راستای تقویت عقل توحیدی و زندگی پاک دینی است

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در آیین افتتاح بیستمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان، گفت: «طرح ضیافت اندیشه در راستای تقویت عقل توحیدی و زندگی و زیست پاک دینی است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نظری در این آیین که صبح روز سه‌شنبه، 22 خردادماه در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «ضیافت اندیشه یک یادآوری و گوشزد برای همه ماست تا همواره معرفت دینی را تقویت کنیم».

وی، تصریح کرد: «خرد و عقل از نگاه تعالیم دینی از جمله تعالیم نهج‌البلاغه، زمانی تباه می‌شود که اسیر طَمَع‌ها بشود».

رئیس دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی، ساختارش، ضد عقل و خرد و ضد فطرت پاک بشر است؛ زیرا در حال کودک‌کُشی در فلسطین است».

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش، یاد و خاطره سید شهیدان خدمت (شهید آیت‌الله رئیسی) و شهدای خدمت را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد راه ایشان که راه خدمت به مردم است با جدیت هرچه بیشتر، تداوم یابد.

گفتنی است بیستمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان توسط دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه لرستان وابسته به نهاد رهبری این دانشگاه آغاز شد.

مدیر دفتر هم‌اندیشی اساتید دانشگاه لرستان، دکتر مجتبی گراوند است.

اساتید شرکت‌کننده در کارگاه‌های متنوع شرکت می‌کنند و مدرسان به پرسش‌های ایشان درباره موضوعات مختف معرفتی، دینی، اجتماعی، سیاسی، مسائل روز و … با رویکرد ارتقای معرفت دینی، پاسخ می‌دهند.

کارگاه‌ها ماهیت گفت‌وگومحور دارند.

برای مشاهده همه عکس‌های آیین افتتاح بیستمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه لرستان بر روی آدرس زیر، کلیک کنید:

https://www.lu.ac.ir/news/bstmn-dorh-trh-dft-ndshh-std-dnshh-lrstn-ghz-shd/

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹
۳۲۹ بازدید