اخبار

شورای آموزشی دانشگاه لرستان نقش مهمی در ارتقای کیفی آموزش براساس تحلیل‌های دقیق آماری دارد

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در نشست شورای آموزشی این دانشگاه گفت: «شورای آموزشی بایستی ارزیابی و پایش براساس آمارهای تحلیلی از وضع موجود آموزشی دانشگاه تهیه کند یا این ارزیابی‌ها را ارتقاء دهد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نظری در این نشست که روز یکشنبه، 20 خردادماه سال جاری در سالن شهید رشوند دانشگاه لرستان برگزار شد توضیح داد: «برای مثال بایستی براساس آمارهای تحلیلی وضعیت کیفی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها ارزیابی شود و رصد وضعیت آموزشی دانشگاه از وظایف مهم شورای آموزشی این دانشگاه است».

وی اظهار داشت: «همچنین شورای آموزشی و معاونان آموزشی دانشکده‌ها رسالت دارند ارزیابی‌های مستمر فعالیت گروه‌های آموزشی را ارتقاء بدهند».

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: «آنچه اهمیت دارد این است که شورای آموزشی دانشگاه بایستی یک سامانه نظام‌مند مبتنی بر تحلیل آماری دقیق داشته باشد که در هر لحظه بتوان آمارهای دقیق را ارزیابی نمود».

دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر سلمان کریمی، مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان و دکتر راجی، مدیر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در این نشست دیدگاه های خود را درباره وضعیت فعلی رشته‌های تحصیلی و موضوعات مرتبط با پایان‌نامه‌های ارشد و دکترا، بیان کردند.

ایشان همچنین گزارشی از وضعیت امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه لرستان ارائه کردند.

معاونان آموزشی دانشکده‌های دانشگاه لرستان در این نشست، هر کدام درباره حوزه کاری خویش، گزارش فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده را مطرح نمودند.

پس از ارائه گزارشات، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، بر این نکته تصریح کرد که گسترش رشته های تحصیلی دانشگاه لرستان در مقاطع تحصیلات تکمیلی بایستی براساس توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و نیازهای استان لرستان باشد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۷
۳۳۸ بازدید