اخبار

سفر به سلسله/ معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مرکز آموزش عالی الشتر بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کرد

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیر امور دانشجویی این دانشگاه راهی مرکز آموزش عالی الشتر شدند و ضمن بازدید از سرای دانشجویی با دانشجویان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز سه‌شنبه، 8 خردادماه سال جاری، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی این دانشگاه و سپهوند، کارشناس تربیت بدنی دانشگاه راهی شهرستان سلسله شدند تا ضمن بازدید از سرای دانشجویی مرکز آموزش عالی الشتر و بازدید از این مرکز با دانشجویان درباره موضوعات مختلف صنفی دیدار و گفت‌وگو کنند.

این بازدید در راستای گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی انجام شد.

در این بازدید دکتر امین حسنوند، رئیس مرکز آموزش عالی الشتر نیز حضور داشت.

این مرکز حدود 300 دانشجوی دختر دارد (تک جنسیتی) که در رشته‌های مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی،‌ مهندسی کامپیوتر و جغرافیا مشغول به تحصیل هستند.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر امین حسنوند، رئیس مرکز آموزش عالی الشتر نشست پرسش و پاسخ دانشجویی را در نمازخانه مرکز برگزار کردند تا دانشجویان بدون واسطه به بیان موضوعات و مشکلات صنفی مرتبط با حوزه اختیارات معاونت دانشجویی دانشگاه بپردازند.

دانشجویان پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح نمودند و دکتر شاهین و دکتر حسنوند به این پرسش‌های صنفی پاسخ دادند.

پس از نشست پرسش و پاسخ، با مشارکت اجرایی سپهوند، کارشناس تربیت بدنی دانشگاه لرستان، مسابقات درون خوابگاهی دارت و هفت سنگ برای دانشجویان دختر برگزار شد و به تعداد پنج نفر برتر جوایزی از سوی دکتر مهدی شاهین و دکتر امین حسنوند اهداء شد.

همچنین دکتر مهدی شاهین و هیئت همراه از اتاق‌های سراهای دانشجویی بازدید کردند تا وضعیت این اتاق‌ها را به صورت میدانی ارزیابی کنند.

مرکز آموزش عالی الشتر از جمله مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۷:۲۶
۶۷۵ بازدید