اخبار

نشست معاون و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه برگزار شد/ تأکید بر آمارهای تحلیلی و مقایسه‌ای

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

نشست معاون و مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با رئیس این دانشگاه (دکتر علی نظری) درباره ضرورت تهیه و تقویت چشم انداز حوزه کاری پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و توجه بیش از پیش به آمارهای تحلیلی و مقایسه‌ای، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که عصر روز دوشنبه، 7 خردادماه سال جاری در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان خواستار شد شاخص های مختلف مربوط به حوزه های پژوهش و فناوری همچون معیارهای ISC مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

اینکه نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان اسلام درباره حوزه‌های پژوهشی چه شاخص‌هایی را پذیراست و چه باید کرد تا این شاخص‌ها در دانشگاه لرستان ارتقاء یابند از دیگر مباحث نشست مذکور بود.

رئیس دانشگاه لرستان به این نکته اشاره کرد که بایستی چشم انداز هر سال ترسیم شود و هر سال نسبت به سال قبل، چشم انداز پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان ارتقاء باید و بهتر و اثرگذارتر شود.

رئیس دانشگاه لرستان از مدیران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خواست همواره برنامه‌محور باشند و عملکردها را براساس تحلیل‌های دقیق آماری و برشمردن نقاط قوت و ضعف، ارائه کنند و با رویکرد نشان‌گذاری اهداف، چشم‌انداز آتی داشته باشند.

در این نشست دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری و دکتر علی میر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان حضور داشتند و گزارشات خویش درباره پژوهانه، شاخص‌های آموزشی، موضوعات مرتبط با پژوهش و فناوری و … را ارائه کردند.

سایر مدیران زیرمجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز هرکدام گزارش عملکرد حوزه کاری خویش و پیشنهادات را مطرح نمودند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۱۲:۲۵
۵۳۲ بازدید