اخبار

تبیین مهم‌ترین ابعاد عملکردی شهید رئیسی به عنوان مصداق کارگزار تراز حکومت اسلامی از زبان معاون تعلیم و تربیت سپاه لرستان

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

نشست هم‌اندیشی با موضوع کارگزار تراز حکومت اسلامی براساس تحلیل و تبیین ابعاد عملکردی و شخصیتی سید شهیدان خدمت، رئیس جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی، با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست که روز دوشنبه، 7 خردادماه سال جاری با همکاری دفتر هماندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، سازمان بسیج اساتید استان لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و روابط عمومی این دانشگاه در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، معاون تعلیم و تربیت سپاه استان لرستان در سخنانی مهم ترین ویژگی های عملکردی رئیس جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تبیین کرد.

وی توضیح داد شاخص‌هایی همچون ولایت‌مداری، طهارت و پاکدستی، اخلاق‌مداری، عدالت‌محوری، خود را خادم و نوکر مردم دانستن، خستگی‌ناپذیری و پرهیز از سستی در کار از ارکان مهم ابعاد عملکردی شهید رئیسی بود که البته محصول نظام اندیشه‌ای توحیدی است؛ نظام اندیشه‌ای توحیدی، سه رکن اساسی به نام‌های خدامحوری، ولایت‌مداری و معادگرایی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی توضیح داد در کارگزاری تراز حکومت اسلامی که شهید رئیسی مصداق آن بود خدامحوری و ولایت‌مداری، نقش بسیار مهمی دارد.

گفتنی است در این نشست، هر کدام از حاضران نیز دیدگاه‌های خود را مطرح نمودند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۶
۷۲۰ بازدید