اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: شهید آیت‌الله رئیسی به ما آموخت حرکت، پویایی و خدمت به مردم نباید متوقف شود

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

رئیس دانشگاه لرستان در نشست هم‌اندیشی با موضع کارگزار تراز حکومت اسلامی، گفت: «شهید آیت‌الله رئیسی به ما آموخت تلاش مستمر برای خدمت به مردم، حرکت و پویایی و امید به آینده، نباید متوقف شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این نشست که روز دوشنبه، 7 خردادماه سال جاری در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «آیت‌الله رئیسی، مُزد اخلاص و خلوص خویش را با نائل شدن به درجه رفیع شهادت، دریافت کرد؛ ما از سبک مدیریتی شهید آیت‌الله رئیسی، اخلاص در عمل را می‌آموزیم».

دکتر نظری اظهار داشت: « شهید آیت‌الله رئیسی به صورت مداوم در حال حرکت و تلاش برای خدمت به مردم بود؛ مداوم کوشش کردن در راه خدمت به مردم برای ما درس است».

وی افزود: «رئیس‌جمهور شهید رئیسی به ما آموخت که در هر جایی که هستیم باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و هیچ‌گاه تلاش، حرکت و امید به آینده، متوقف نشود».

رئیس دانشگاه لرستان، ادامه داد: «نوع مدیریت مقام معظم رهبری در سانحه اخیر، سراسر صلابت و حکمت و تدبیر بود؛ ایشان فرمودند مردم دلواپس نباشند؛ این گویای صلابت از نوع صلابت توحیدی است».

دکتر علی نظری تصریح کرد:‌ «صلابت توحیدی مقام معظم رهبری برای همه ما الگو و درس مدیریتی است».

برای مشاهده همه عکس‌های این نشست بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.lu.ac.ir/news/tbn-mhmtrn-baad-aamlrd-shhd-rs-bh-aanon-msdk-rzr-trz-homt-slm-z-zbn-maaon-taalm-o-trbt-sh-lrstn/

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۹
۳۳۵ بازدید