اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دانشجویان برگزیده ساکن خوابگاه‌ها براساس انتخاب مرکز بهداشت این دانشگاه تجلیل کرد

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیران مراکز مشاوره و بهداشت این دانشگاه از دانشجویان برگزیده ساکن سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان (خوابگاه‌ها) براساس شاخص رعایت بهداشت محیط و نظم و نظافت اتاق، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت، تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این آیین تجلیل، روز دوشنبه، 7 خردادماه در اتاق معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این آیین، علاوه بر معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر فضل‌اله میردریکوند، مدیر مرکز مشاوره دانشگاه لرستان و دکتر سعید دارابی، مدیر مرکز بهداشت این دانشگاه حضور داشتند.

الهه میررحمتی، دبیر کانون همیاران سلامت جسم دانشگاه لرستان است.

برنامه انتخاب دانشجویان برگزیده ساکن خوابگاه ها براساس شاخص رعایت نظم و نظافت و بهداشت، با همیاری و مشارکت کانون همیاران سلامت جسم دانشگاه لرستان برگزار شده است.

مدیر کانون مذکور، صمد یاراحمدی است.

از جمله معیارهای انتخاب توجه به این نکته بوده است که کدام اتاق‌ها در خوابگاه‌ها، شاخص بهداشت فردی و بهداشت و نظافت اتاق را بیشتر از سایر اتاق‌ها رعایت می‌کنند.

بهداشت مواد خوراکی داخل اتاق‌ها و شاخص تفکیک زباله از مبداء نیز از دیگر شاخص‌های مدنظر مرکز بهداشت دانشگاه لرستان و کانون همیاران سلامت جسم دانشگاه لرستان بوده است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۹
۵۶۱ بازدید