اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از سرای دانشجویی فاطمیه (س) مرکز آموزش عالی کوهدشت بازدید کرد

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

در راستای گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی این دانشگاه از سرای دانشجویی فاطمیه (س) دانشجویان دختر مرکز آموزش عالی کوهدشت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید بعدازظهر روز یکشنبه، 7 خردادماه سال جاری صورت گرفت و بیش از دو ساعت تداوم یافت.

در این بازدید، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دانشجویان خواست دیدگاه‌ها و مشکلات و پیشنهادات خود درباره موضوعات دانشجویی مرتبط با حوزه اختیارات معاونت دانشجویی دانشگاه را بیان کنند.

دانشجویان نیز هر کدام به بیان دیدگاه‌های خود درباره مشکلات موجود در خوابگاه پرداختند.

برخی نقطه نظرات نیز در رابطه با حوزه کاری معاونت پشتیبانی دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی این دانشگاه بود که معاون دانشجویی دانشگاه لرستان قول مساعد داد آن‌ها را به معاونت‌های مربوطه منتقل کند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این بازدید در جمع دانشجویان تصریح کرد بازدهای منظم از خوابگاه‌های دانشجویی و گفت‌وگو با دانشجویان از اولویت‌های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و معاونت دانشجویی این دانشگاه است تا در نهایت بتوانیم با افزایش مشارکت دانشجویان، مشکلات موجود را رفع کنیم.

در این بازدید، سپهوند از اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و برخی مسابقات درون خوابگاهی همچون هفت سنگ انفرادی و دارت را برای دانشجویان ساکن خوابگاه فاطمیه (س) مرکز آموزش عالی کوهدشت اجرا کرد.

برندگان این مسابقات با اهدای هدایایی توسط معاون دانشجویی دانشگاه لرستان (دکتر مهدی شاهین)، تجلیل شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در سخنانی گفت گسترش ورزش‌های درون خوابگاهی در راستای افزایش تندرستی و نشاط و کار گروهی در بین دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها است.

گفتنی است مرکز آموزش عالی کوهدشت که از مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان است دارای دو رشته ریاضیات کاربردها و زبان و ادبیات انگلیسی است که بیش از 100 دانشجوی دختر در این مرکز اشتغال به تحصیل دارند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۷
۵۵۷ بازدید