اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از رئیس و یاوران علمی روابط عمومی این دانشگاه تجلیل کرد

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین از رئیس و یاوران علمی اداره روابط عمومی این دانشگاه به‌خاطر فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این برنامه که صبح روز یکشنبه، 6 خردادماه سال جاری در اتاق معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد ابتدا دکتر میثاق حیدری، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج دانشگاه‌های کشور و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات از قبیل خبررسانی، سامانه پیامک، فضاسازی‌های محیطی مناسبتی، مدیریت اجرایی سالن‌ها، تولید محتوا و … ارائه کرد.

وی توضیح داد فعالیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین است و امروزه اهمیت جهاد تبیین، بر همگان واضح است.

سپس، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد فضای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات و خبر و داده است و به همین علت، اهمیت فعالیت رسانه‌ای، بسیار بالاست.

وی که در مقاطعی از دهه 60 خورشیدی، مدیریت روابط عمومی و حراست مجتمع آموزش عالی استان لرستان را برعهده داشت و از پیشکسوتان دانشگاه محسوب می‌شود تصریح کرد فعالیت‌های رسانه‌ای تعطیل‌بردار نیستند و البته بخش مدیریت اجرایی سالن‌ها را هم باید دید که بسیاری اوقات خارج از وقت اداری، شاهد تلاش مدیریت و یاوران علمی روابط عمومی برای برگزاری هرچه بهتر نشست‌ها در سالن‌ها هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد روابط عمومی همراه با برخی واحدهای دیگر، از جمله قسمت‌هایی است که تعطیل‌بردار نیست و ساعت کاری آن فقط محدود به وقت اداری و ایام غیرتعطیل نمی‌شود بلکه بخشی از برنامه ها و رویدادها، در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل رقم می خورند؛ به همین علت، بنده قدردان تلاش‌ها هستم.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۴
۷۲۷ بازدید