اخبار

برگزاری آیین بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در دانشگاه لرستان/ شهید رئیسی، خالصانه و خادمانه به مردم خدمت کرد

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

آیین بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، با سوگواری دانشگاهیان و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در مسجد سایت مرکزی حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این آیین، با مداحی و سوگواری و سینه‌زنی دانشگاهیان استان لرستان به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی این دانشگاه برگزار شد و سپس، نماز جماعت ظهر و عصر سه شنبه، اول خردادماه در این مسجد برپا شد.

دانشگاهیان در غم از دست‌دادن رئیس‌جمهور محبوب و انقلابی، شهید دکتر رئیسی و هیئت همراه ایشان، اشک ریختند و به سینه‌زنی پرداختند.

در این آیین، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در سخنانی، توضیح داد از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، ارادت به امام رضا (ع) و ولایتمداری بود.

وی تشریح کرد یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته شهید دکتر رئیسی، طهارت و پاکی و خصوصیت وَرَع ایشان است {ورع به معنی بازداشتن نفس از حرام}؛ به گونه‌ای که حتی یک نقطه خاکستری در زندگی ایشان وجود ندارد و زندگی ایشان، پاکی و سلامت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی اظهار داشت یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیت شهید رئیسی، فعالیت شبانه‌روزی و خدمت بدون وقفه و پرهیز از تنبلی و سستی بود؛ زندگی رئیس‌جمهور شهید سراسر خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی و مردم است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تبیین کرد شهید رئیسی، خود را خادم مردم می‌دانست که همان ذات گفتمان انقلاب اسلامی ایران است؛ یعنی خدمت خادمانه به مردم.

گفتنی است این آیین را بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۱
۱۰۹۰ بازدید