اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: از شهید آیت‌الله رئیسی آموختیم که چگونه به مردم خدمت کنیم

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در جمع سوگواران دانشگاه لرستان در مسجد این دانشگاه در سخنانی ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور انقلابی، محبوب و مردمی، گفت: «از شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی آموختیم که چگونه به مردم خدمت کنیم».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در این آیین که ظهر روز دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه سال جاری در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان را به دانشگاهیان دانشگاه لرستان تسلیت گفت.

وی تصریح کرد: «شهادت راه خداست و حضرت آیت الله دکتر رئیسی در راه خدمت به مردم و خدمت به اسلام و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید شدند».

رئیس دانشگاه لرستان اظهار داشت: «ما از شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان و شهدای سرافراز میهن اسلامی همچون شهید سلیمانی آموختیم که باید همه وجود خویش را صرف حرکت در مسیر خدا و دین خدا کرد و همواره برای خدمت به مردم تلاش و کوشش کرد».

دکتر علی نظری بیان کرد: «شهادت راه مجاهدان خداست؛ شهید دکتر رئیسی و هیئت همراه ایشان که شهید شدند مجاهدان راه خدا و راه خدمت به مردم بودند و ما هم همیشه باید در این مسیر الهی و مردمی گام برداریم».

30001


۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱
۷۲۵ بازدید