اخبار

پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان در پی شهادت رئیس‌جمهور مجاهد، انقلابی و مردمی و هیئت همراه ایشان

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان با صدور پیامی، شهادت رئیس‌جمهور مجاهد، انقلابی، خستگی‌ناپذیر، مردمی و محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي»؛

تو اي روح آرام يافته، به سوي پروردگار بازگرد در حالي كه هم تو از او خوشنودي و هم او از تو خشنود است، پس در سلك بندگانم در‌آي، و در بهشتم وارد شو (سوره فجر؛ آیه 27 تا 30).

روح بلند رئیس‌جمهور مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیرمان، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران و همراهان ایشان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشتند بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، وفا نموده و به مصداق آیه شریفه «فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ»، با مرگی تاجرانه به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

اینجانب، این واقعه‌ی تلخ را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و به‌ویژه کشتیبان استوار انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه‌الله) تسلیت عرض نموده و علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیاالله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی نظری

رئیس دانشگاه لرستان

11300

11560


۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۵
۲۷۷ بازدید