اخبار

پاسخ معاون عمرانی استاندار لرستان به چرایی تأخیر افتتاح پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان در مهلت تعیین شده

۱۴۰۳/۰۲/۲۸

دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان حین بازدید از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان در گفتوگو با خبرنگاران صدا و سیمای استان لرستان و روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت: «علت اینکه به رغم تأکید استاندار محترم لرستان که مهلت 10 روزه برای افتتاح پروژه تعیین کردند به افتتاح در مهلت تعیین‌شده نرسیدیم بارندگی‌های اخیر است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز جمعه، 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری، دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در منطقه کمالوند و کهریز خرم‌آباد بازدید کردند.

این بازدید حدود یک ساعت طول کشید و معاون عمرانی استاندار لرستان با پیمانکار و مهندسان ناظر و مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان (مجید شاکرمی) گفت‌وگو کرد.

معاون عمرانی استاندار لرستان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای استان لرستان و خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان توضیح داد کلنگ این پروژه در سال 97 بر زمین زده شد که به دلایلی این پروژه متوقف شد.

اما با سفر رئیس جمهور محترم (دکتر رئیسی) تکمیل این پروژه در مصوبات سفر قرار گرفت. در حال حاضر این پروژه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر دالوند توضیح داد تاکنون مبلغ 50 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار داشت پیمانکار محترم پروژه به صورت پیوسته در حال فعالیت است اما شاهد نعمت باران در روزهای اخیر بودیم که خود به خود کار را متوقف می‌کند.

دکتر دالوند توضیح داد بارش باعث نفوذ رطوبت می‌شود و رطوبت ایجاد شده مانع انجام عملیات آسفالت می‌شود که در نتیجه به صورت طبیعی، این عملیات به تعویق می‌افتد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۴۲
۱۸۰۳ بازدید