اخبار

نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه لرستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، با استقبال خبرنگاران استان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) نشست خبری هیئت رئیسه دانشگاه لرستان با استقبال خبرنگاران استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، عصر روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه لرستان و خبرنگاران استان در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

بیش از 80 خبرنگار با سلائق و تفکرات مختلف آمدند و در این نشست شرکت کردند و پرسش‌های خویش را صریح و بی‌پرده با تیم مدیریتی دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

خبرنگاران پرسش‌های مختلف خود در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، انتصابات، غذای دانشجویی، موضوع دانشجویان بین‌الملل، روابط عمومی و رسانه و ... را با هیئت رئیسه دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

این نشست بیش از سه ساعت تداوم یافت و رئیس و معاونان دانشگاه لرستان به انواع پرسش‌ها پاسخ دادند.

خبرنگاران در موضوعات مختلف مرتبط با عملکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، دیدگاه‌های موافق و منتقد عملکرد تیم مدیریتی را بیان کردند و رئیس دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه، بعد از شنیدن پرسش‌های گوناگون، به آن‌ها پاسخ دادند.

همچنین، مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان (رضا میرزایی) و مدیر رسانه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان (نورمحمدی) در این نشست حضور داشتند.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر میثاق حیدری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۸
۶۸۰ بازدید