اخبار

حضور رئیس و معاونان دانشگاه لرستان در اتاق روابط عمومی این دانشگاه و قدردانی از مدیر و یاوران علمی روابط عمومی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

رئیس و معاونان دانشگاه لرستان به‌مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) به اتاق روابط عمومی دانشگاه لرستان رفتند و از مدیر و یاوران علمی روابط عمومی این دانشگاه، تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این برنامه که روز چهارشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد ضمن قدردانی از مدیریت و یاوران علمی شاغل در حوزه روابط عمومی دانشگاه لرستان در سخنانی، روابط عمومی‌ها را پیشانی روشن و چراغ راه سازمان‌ها دانست.

وی توضیح داد فعالیت روابط عمومی در راستای جهاد تبیین است و به همین علت یک فعالیت ارزشمند است؛ روابط عمومی مصداقی از جهاد تبیین است.

رئیس دانشگاه لرستان به این نکته اشاره کرد که روابط عمومی از یک سو با جامعه مخاطب سازمان ارتباط دارد و مشکلات مطالبات را به تیم مدیریتی سازمان منتقل می‌کند و از سوی دیگر فعالیت‌ها و اقدامات و رویدادها و دستاوردهای صورت گرفته را براساس جهاد تبیین به مردم منعکس می‌کند.

رئیس دانشگاه لرستان، فعالیت روابط عمومی دانشگاه لرستان را یک فعالیت شبانه‌روزی و پویا و بدون وقفه دانست.

وی اظهار داشت حتی در ایام تعطیل، روابط عمومی دانشگاه لرستان مشغول فعالیت است و این گویای اهمیت فعالیت روابط عمومی در مباحث جهاد تبیین و قدرت نرم و جنگ نرم است.

رئیس دانشگاه لرستان توضیح داد روابط عمومی جایی است که با همه معاونت‌ها و واحدهای کاری ارتباط مستقیم دارد و یک فعالیت تعطیل‌بردار در چارچوب ساعت اداری مشخص نیست و شاهد هستیم خارج از وقت اداری هم اکثر مواقع، روابط عمومی دانشگاه لرستان مشغول فعالیت است.

در این برنامه، دکتر میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در سخنانی، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته روابط عمومی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر حیدری توضیح داد یاوران علمی روابط عمومی دانشگاه لرستان در راستای جهاد تبیین به‌صورت شبانه‌روزی چه در ایام غیرتعطیل و چه در ایام تعطیل مشغول فعالیت هستند.

وی توضیح داد خوشبختانه جایگاه روابط عمومی دانشگاه لرستان در سطح وزارت علوم هم یک جایگاه خوب است و در حال حاضر روابط عمومی دانشگاه لرستان دبیری شورای روابط عمومی‌های منطقه پنج دانشگاه‌های کشور را عهده‌دار است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان تصریح کرد همه کوشش آن است که بتوانیم دستاوردهای دولت در دانشگاه را براساس واقعیت‌های موجود اطلاع‌رسانی کنیم.

وی حوزه کاری سامانه پیامک‌رسانی، فضاسازی محیطی مناسبت‌ها، مدیریت اجرایی سالن‌های جلسات دانشگاه، ارسال گزارشات به وزارت علوم، خبررسانی مستمر و بدون وقفه، تعاملات با رسانه‌ها، آرشیو و ... را که همگی زیرمجموعه فعالیت‌های روابط عمومی هستند تشریح کرد.

همچنین دکتر سعیدمحمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این برنامه حضور داشتند و در سخنانی از مدیریت و یاوران علمی روابط عمومی دانشگاه لرستان، سپاس‌گزاری کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۲
۶۳۸ بازدید