اخبار

نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست روز دوشنبه، 24 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان ارائه کرد.

سپس اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده علوم پایه مشکلات و مطالبات حوزه کاری خود را همچون کمبودهای آزمایشگاهی، موضوع اضافه‌کارهای یاوران علمی این دانشکده و موضوع پروهانه و سایر مسائل را با رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری) و معاونان این دانشگاه در میان گذاشتند.

در ادامه دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه شامل دکتر سعید محمدزاده، دکتر مصطفی کرم‌پور، دکتر علی میر و دکتر محمد حیاتی هرکدام متناسب با حوزه کاری خود به پرسش‌ها پاسخ دادند.

این نشست پرسش و پاسخ بیش از دو ساعت تداوم یافت و رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان خواست مشکلات و مطالبات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

قبل از اینکه نشست شروع شود حجت الاسلام و المسلمین تیموری در سخنانی درباره برخی تعالیم دین اسلام و اخلاق در کار و خانواده، سخنانی را برای اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۹
۵۹۶ بازدید