اخبار

بازدید معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مجتمع خوابگاهی کمالوند و سلف سرویس مرکزی این دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان که دانشجویان دختر در آن اسکان دارند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، شامگاه دوشنبه، 24 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد و بیش از دو ساعت تداوم یافت.

همچنین در این شب، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه راهی سلف سرویس مرکزی دانشگاه لرستان شدند و حین توزیع غذای دانشجویان با دانشجویان درباره کیفیت غذا گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوها، روح‌اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان برای دانشجویان توضیح داد در طول هفته سه وعده غذای دانشجویی به‌صورت رایگان به دانشجویان داده می‌شود.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی، ماسوری، رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی و کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان از اتاق‌های دانشجویان بازدید کردند و بهترین اتاق‌ها که از نظر رعایت بهداشت محیط و نظم و نظافت وضعیت بهتری داشتند توسط معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با اهدای بسته‌های غذایی حاوی لبنیات، تشویق شدند.

دکتر سعید دارابی به عنوان مدیر مرکز بهداشت دانشگاه لرستان و پزشک دانشگاه در این بازدید حضور داشت و به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی اقدام به ویزیت رایگان دانشجویان و ارائه مشورت‌های پزشکی به دانشجویان دختر ساکن مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان کرد.

در بخشی از محوطه مجتمع خوابگاهی دانشجویان نیز برخی ورزش‌های دانشجویی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی با مدیریت اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان که زیرنظر معاونت دانشجویی است برگزار شد.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در بازدید از اتاق‌های دانشجویان ضمن اینکه فرارسیدن هفته خوابگاه‌های دانشجویی را به آن‌ها شادباش گفت نقطه نظرات و پیشنهادات دانشجویان دختر را شنید و برخی دستورات لازم برای رفع مشکلات خوابگاهی را صادر کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۸
۳۹۰ بازدید