اخبار

بازدید معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مجتمع خوابگاهی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت هفته خوابگاه‌ها

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی از بخش‌های مختلف مجتمع خوابگاهی واقع در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که بیش از دو ساعت تداوم یافت و شامگاه یکشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت گرفت معاون دانشجویی دانشگاه لرستان علاوه بر اینکه درباره مشکلات و مسائل مجتمع خوابگاهی با دانشجویان گفت‌وگو کرد از آن‌ها خواست در جشنواره ورزش‌های فناورانه شرکت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه در اتاق‌های دانشجویان، آشپرخانه‌ها و سایر بخش‌ها بازدید کردند و به چند اتاق که از نظر رعایت نظم و انضباط و نظافت، وضعیت بهتری نسبت به سایرین داشتند جوایزی اهداء شد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از سالن ورزشی واقع در این مجتمع خوابگاهی هم بازدید کردند و در گفت‌وگوهای چهره به چهره با دانشجویان، آن‌ها را تشویق و ترغیب کردند در زمینه فعالیت‌های ورزشی، مشارکت بیشتری داشته باشند.

همچنین بخشی از این بازدید شامل بازدید از اتاق‌های دانشجویان غیرایرانی (بین‌الملل) ساکن سراهای دانشجویی شد.

نحوه توزیع غذای شام در بین دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی از موضوعاتی بود که مورد بازدید و ارزیابی میدانی معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه قرار گرفت.

دکتر مهدی شاهین در این بازدید در گفت‌وگو با دانشجویان به آن‌ها گفت که در مشارکت برای حفظ نظم و نظافت سراهای دانشجویی، بهتر است فعالیت بیشتری داشته باشند.

دانشجویان نیز در این بازدید، مسائل و مطالبات مربوط به زیست خوابگاهی خویش را با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

در این بازدید، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی، ماسوری، رئیس اداره خوابگاه‌ها و روح‌اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان را همراهی می‌کردند.

همچنین یاوران علمی شاغل در اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان در سالن ورزشی این مجتمع حضور داشتند و برخی مسابقات ورزشی دانشجویی را با مشارکت دانشجویان، برگزار کردند.

بازدیدهای میدانی از سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان از اولویت‌های کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۵:۴۷
۵۲۵ بازدید