اخبار

نشست دفاع از طرح ارتباط با صنعت عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

نشست دفاع از طرح ارتباط با صنعت دکتر مرتضی قبادی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ماه، نشست دفاع از طرح ارتباط با صنعت دکتر مرتضی قبادی، عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی محیط زیست دانشکده منابع طبیعی با عنوان «تدوین و اجرای طرح پرچم‌داری آموزش محیط زیست عشایر مناطق حفاظت شده»، برگزار شد.

براساس رویکرد گسترش ارتباطات و تعاملات برون‌دانشگاهی، این طرح، با مشارکت اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زيست استان لرستان در بازه‌ی زمانی تیرماه ۱۴۰۲ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ( به مدت 10 ماه)، اجرا شد.

دکتر مرتضی قبادی به خبرنگار ما گفت: «با توجه به اهمیت آموزش و اثرگذاری مستقیم آموزش بر رفتارهای مسئولانه جوامع عشایری در حفاظت از طبیعت مناطق، آموزش‌ها به صورت گروهی و چهره به چهره در بین جوامع مختلف عشایری منتخب و موثر در محدوده اجرای طرح انجام شد و توصیه‌‌های محیط زیستی کاربردی و ضروری به تمام جوامع عشایری آموزش داده شد».

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان دکتر علی حقی‌زاده است.

مدیریت ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، فعالیت می‌کند.

رویکرد کاری این مدیریت، گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه با سازمان‌ها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان در راستای مسئله‌محوری و کمک علمی و کاربردی به کاهش مشکلات جامعه است.


۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۹
۴۹۳ بازدید