اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: همایش سیره علوی فرایندمحور برگزار شود

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

رئیس دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در نشست برنامه‌ریزی سیزدهمین همایش بین‌المللی سیره علوی گفت: «این همایش باید به صورت فرایندی برگزار شود و برنامه‌ها فقط مختص روز همایش نباشند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست برنامه‌ریزی برگزاری سیزدهمین همایش بین‌المللی سیره علوی، صبح روز شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر نظری توضیح داد بخشی از برنامه‌های این همایش باید با رویکرد مسجدمحور برگزار شوند.

وی به این نکته اشاره کرد که برنامه‌های همایش باید به گونه‌ای برگزار شوند که اثرات عینی در سطح جامعه داشته باشند و مفاهیم آموزنده مرتبط با تعالیم نهج‌البلاغه و سبک زندگی حضرت امام علی (ع) در سطوح مختلف جامعه، ترویج شود.

رئیس دانشگاه لرستان افزود این نکته اهمیت دارد که همایش فقط مختص روز همایش نباید؛ به دیگر سخن، برنامه‌های همایش با رویکرد جامعه‌محوری برگزار شوند و مهم این باشد که علاوه بر ابعاد علمی این همایش، ابعاد جامعه محوری هم ارتقاء یابد به گونه‌ای که جامعه از نظر رفتاری، دینی‌تر شود.

وی خواهان شد باتوجه به نقش مهم رسانه ملی (صدا و سیما) به صورت ویژه برنامه‌های این همایش پوشش خبری داده شود تا انتقال پیام همایش به جامعه با ابعاد اثرگذارتری صورت بگیرد.

گفتنی است اعضای حاضر در نشست نیز هرکدام دیدگاه‌های خود را در راستای راهکارهای هرچه بهتر برگزارتر شدن همایش، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹
۲۸۳ بازدید