اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه لرستان به منتخبان حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در پیامی، پیروزی دکتر رضا سپهوند، عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان و هادی هاشمی‌نیا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی) را به ایشان شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام تبریک رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است.

مردم در انتخابات‌های مختلف با لبیک گفتن به رهنمودهای امامین انقلاب، همواره مشارکت کرده‌اند تا بار دیگر اقتدار مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان بدهند.

اینک که دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در برخی حوزه‌های انتخابیه کشور در فضایی کاملاً پرنشاط و همراه با امنیت و آرامش برگزار شد شاهد هستیم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی نیز برادر گرامی جناب آقای دکتر سپهوند که عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان است و برادر گرامی جناب آقای هاشمی‌نیا موفق شدند در یک رقابت سالم انتخاباتی، به عنوان منتخبان مردم انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

این موفقیت برآمده از ساز و کارهای مردم‌سالاری دینی را به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم نقش اثرگذاری در شکل‌گیری مجلس قوی و کارآمد داشته باشند.

بدون تردید دانشگاه لرستان با ظرفیت‌های گوناگون علمی، تحقیقاتی و پژوهشی آماده گسترش هرچه بیشتر همکارها با جهت‌گیری دانشگاه تمدن‎ساز و جامعه‌محور است تا با نهادینگی ارتباط پایدار بین مجلس و نظام دانشگاهی، بتوان روز به روز شاخص‌های پیشرفت ایران اسلامی را ارتقاء داد و نظام مسائل و مشکلات را با راهکارهای علمی، رفع نمود.


۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸
۵۲۲ بازدید