اخبار

مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان: جایگاه مهم شهدا بهره‌مندی از مقام شفاعت نزد خداوند است

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در آیین بزرگداشت روز شهدا گفت: «جایگاه شهدا یک جایگاه بسیار والا در حد بهره‌مندی از مقام شفاعت نزد خداوند است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجید مؤیدی، در این آیین که روز سه‌شنبه، 22 اسفندماه (روز بزرگداشت شهدا) با حضور سردار علیشاهی، از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و توحیدی است».

وی بیان کرد: «ما همه وظیفه داریم هرچه داریم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اخلاص انجام بدهیم؛ زیرا مقام شهدا یک مقام بسیار ارزشمند در تعالیم قرآنی است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: «ماه مبارک رمضان آغاز خودسازی تربیتی، دینی و معنوی است و یکی از مفاهیم خودسازی دینی، فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت است».

دکتر مجید مؤیدی تصریح کرد: «اینکه امسال، روز بزرگداشت مقام شهدا با اولین روز ماه مبارک رمضان، مقارن شده است را باید به فال نیک گرفت و اهمیت شهادت و عبادت و معنویت در راه خدا را بیش از پیش، تبیین کرد».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶
۲۵۴ بازدید