اخبار

اردوی دانشجویی راهیان پیشرفت دانشگاه لرستان به مقصد صنایع جنوب کشور برگزار شد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

کاروان راهیان پیشرفت دانشجویان پسر دانشگاه لرستان از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه جاری از برخی صنایع پترویشیمی و دفاعی واقع در جنوب کشور بازدید کرد تا از نزدیک با بخشی از دستاوردها و پیشرفت‌های زیرساختی، صنعتی و دفاعی کشور آشنا شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این اردو که با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی استان برگزار شد دانشجویان از بخش‌های گوناگون مرتبط با پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه پتروشیمی بندر ماهشهر و نمایشگاه توانمندی‌های موشکی، پهبادی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

در این اردو برنامه‌های متنوع و مختلف سخنرانی در خصوص پیشرفت‌های نظامی، اقتصادی کشور و بازدید از نمایشگاه‌های صنایع دفاعی و پتروشیمی شهرستان‌های ماهشهر و اهواز، اجرا شد.

همچنین آشنایی با شناورها و قایق‌های تندرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ۵ فاز پتروشیمی ماهشهر از برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان پسر دانشگاه لرستان بود.

بازدید از سد کرخه، بزرگترین سد خاکی کشور از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این بازدیدها بود.

در این اردو دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی دانشگاه، سرهنگ محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان، دکتر مهدی امید معاون مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، محمد بسحاک مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، مراد رحیمی رئیس اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاه لرستان و علی اصفهانی، مداحل اهل بیت علیهم‌السلام، دانشجویان را همراهی کردند.

گفتنی است اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان دختر دانشگاه لرستان هم در ابتدای اسفندماه سال جاری برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۰
۷۵۲ بازدید