اخبار

پیام تبریک مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان به خاطر حماسه 11 اسفند

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با صدور پیامی، حماسه 11 اسفندماه (انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری) را به مقام معظم رهبری، امت همیشه در صحنه، به‌ویژه مردم استان لرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام دکتر مؤیدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بَلَىٰ ۚ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَيَأْتُوكُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا يُمْدِدْكُمْ رَبُّكُمْ

خداوند لایزال را شاکریم که بار دیگر دست عنایت و قدرت خود را با همراه نمودن دل‌های مومنین در مسیر یاری نظام مقدس جمهوری اسلامی از آستین خارج نمود.

آری عزت از آن خداوند است و هر کس طالب عزت است باید بر ریسمان عبودیت خداوند چنگ زند.

ملت فهیم ایران اسلامی یک بار دیگر در جایگاه جنود الله سپاه ابرهه استکبار را مبهوت خداباوری و عزم راسخ خود نمود و شکر این نعمت عظیم را مگر جز با بستن کمر همت بر خدمت خالصانه و مخلصانه به ایران و ایرانی می‌توان بجای آورد.

در این میان مردم استان فهیم و غیرتمند لرستان در عین حال که سالیانی است با اژدهای هفت سر محرومیت پنجه در پنجه دارند نشان دادند که در پایمردی و دفاع از آرمان مردم‌سالاری دینی نقص‌ها و کمبودها را به امید تغییر و با ابزار مشارکت امیدوارانه تحمل می‌کنند و رأی خود را که نماد عرق ملی و وطن‌پرستی مومنانه و مطالبه‌گری از منتخبین مجلس آینده است در صندوق می‌اندازند.

اینجانب حماسه 11 اسفند و شکست مفتضحانه بدخواهان ایران عزیز را به ولی دوران، مقام معظم رهبری و امت همیشه در صحنه ایران اسلامی و خصوصاً مردم فهیم و عزیز لرستان تبریک و تهنیت عرض نموده عاجزانه از همه نمایندگان منتخب درخواست می‌کنم تا با توکل به خداوند متعال و همت مضاعف و عزم راسخ همه تلاش خود را جهت زدودن غبار محرومیت از چهره استان به کار گیرند که شکر نعمت اعتماد مردم جز با خدمت میسر نمی‌شود که من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق.

و السلام علیکم و رحمه‌الله

مجید مویدی؛ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان


۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲
۲۱۴ بازدید