اخبار

حضور پُرشور و شعور دانشجویان دانشگاه لرستان در پای صندوق‌های رأی و استقبال از انتخابات

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان همچون سایر اقشار مختلف مردم، حضور پُرشور و شعور در پای صندوق‌های رأی داشتند و از انتخابات استقبال کردند.

دانشجویان ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه نیز رأی خویش برای انتخابات را در صندوق‌های سیار واقع در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه انداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز جمعه، 11 اسفندماه سال جاری، دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان همچون سایر اقشار مردم از انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری استقبال کردند به‌گونه‌ای که صف‌های رأی در خوابگاه‌های این دانشگاه تشکیل شد.

همچنین، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، یوسف عباسی، مدیر حراست این دانشگاه و ماسوری، مدیر خوابگاه‌های دانشگاه لرستان در محل مجتمع‌های خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان و سایت دانشکده کشاورزی این دانشگاه حضور یافتند و از شعبات سیار اخذ رأی واقع در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی و مجتمع خوابگاهی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

با همکاری نیروهای حراست دانشگاه لرستان و نیروهای شعبات سیار اخذ رأی، دانشجویان دختر و پسر ساکن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان در آرامش و نظم، رأی خویش را در صندوق‌های رأی انداختند تا با مشارکت سیاسی خود در انتخابات و استقبال از صندوق‌های رأی، بلوغ سیاسی، اجتماعی خویش در مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۶
۵۶۵ بازدید