اخبار

درخشش سه دانشجوی دانشگاه لرستان در جشنواره جوانان ایران‌زمین استان لرستان

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

سه دانشجوی دانشگاه لرستان به نام‌های افشین مرادی (دانشجوی مقطع ارشد الکترونیک)، حامد امامی‌نژاد (دانشجوی مقطع دکترای الکترونیک) و سیدحسین موسوی (دانشجوی مقطع ارشد مهندسی آب، گرایش آبیاری زهکشی) به عنوان نخبگان جوان برتر در زمینه‌ی کارآفرینی دانش‌بنیان در جشنواره جوانان ایران زمین استان لرستان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، آیین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره با حضور دکتر احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در سالن اجتماعات بانک صادرات استان لرستان برگزار شد و سه دانشجو از دانشجویان دانشگاه لرستان در جمع برترین‌‌ها قرار گرفتند و تجلیل شدند.

در همین رابطه با دکتر محمد جعفری، مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان گفت‌وگو کردیم.

دکتر جعفری به خبرنگار ما گفت: «جشنواره جوانان ایران زمين توسط اداره کل امور ورزش و جوانان استان لرستان با هدف توسعه و پیشرفت و حمایت از ابداعات، نوآوری و ابتکارات جوانان و تقویت بسترهای لازم برای محقق استعدادهای فرهنگی، علمی و فناوری جوانان برگزار شد».

وی تشریح کرد: « در این جشنواره از 20 از نفر جوانان برتر استان در رشته‌های قرآن، خادم اهل‌بیت (ع)، فیلم، موسیقی، فعال رسانه، فضای مجازی، کارآفرینی دانش‌بنیان، ورزش، ادبیات و فعال جهادی تجلیل شد که سهم دانشگاه لرستان از این جشنواره 3 نفر بود.».

گفتنی است به نفرات برتر لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء شد.

مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند.


۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۲
۷۱۱ بازدید