اخبار

برگزاری مناظره انتخاباتی با حضور تعدادی از کاندیداهای مجلس در دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشست مناظره انتخاباتی با حضور تعدادی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی (حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی)، توسط بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست در تداوم مناظره های انتخاباتی برگزار شد.

این هفته در دانشگاه لرستان برای ترغیب و تشویق دانشگاهیان به شرکت حداکثری در انتخابات، نشست‌ها، کرسی‌ها و مناظره‌های مختلف با موضوع انتخابات برگزار شد و کاندیداهای گوناگون به پرسش های دانشگاهیان درباره مسائل و موضوعات مختلف محلی، استانی و ملی پاسخ دادند.

روز چهارشنبه، 9 اسفندماه سال جاری، نشست مناظره انتخاباتی با حضور فردین ابدالی‌محمدی، محمد سلیمانی‌نژاد، محمدرضا جهانی‌نژاد، علی مصطفی نژاد، از کاندیداهای انتخابات حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

کاندیداها ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، برنامه های خود را برای پیشرفت همه‌جانبه استان لرستان بیان کردند.

دانشجویان در این نشست، پرسش‌های خود را مطرح کردند و کاندیداها به پرسش‌ها پاسخ دادند.

از کاندیداها مطالبه شد درباره موضوعاتی همچون بیکاری، تغییر در کشاورزی سنتی، موضوع فضای مجازی، راهکارهای ارتقای سرمایه‌گذاری، راهکارهای ارتقای تولید و اشتغال، راهکارهای مقابله اثرگذار با فساد و بسترهای فسادزا و … دیدگاه ها و برنامه های خود را به صورت شفاف در جمع دانشگاهیان تبیین کنند.

این مناظره انتخاباتی بیش از دو ساعت تداوم یافت و کاندیداها علاوه بر ارائه برنامه های خود، به نقد برنامه های سایر کاندیداهای حاضر در نشست نیز می پرداختند تا فضای تضارب آراء، گفت وگو، مطالبه گری و نقدسازنده تقویت شود.

در این نشست، محسن کریمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، دکتر مهدی امید، معاون مدیریت پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۷
۱۲۱۷ بازدید