اخبار

مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان کارگاه آموزشی سیستم گرمایشی پکیج را برگزار کرد

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان، در راستای مهارت‌افزایی دانشجویان برای بازار کار، کارگاه آموزشی سیستم گرمایشی پکیج را با حضور جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان در قالب تئوری و عملی به تاریخ هفتم اسفندماه سال جاری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، به‌ گفته‌ی سروش آزادبخت، کارشناس این مرکز، این کارگاه نخستین کارگاه توسط مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان بوده است.

کارگاه مذکور در مرکز آپا دانشگاه لرستان برگزار شد.

مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان که زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند دکتر محمد جعفری، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان است.

گزارش ارسالی سروش آزادبخت، کارشناس مرکز رشد و فناوری دانشگاه لرستان از رویداد مذکور را بخوانید:

مرکز رشد دانشگاه لرستان در راستای توانمندسازی و آماده کردن دانشجویان برای بازار کار، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت‌های کاربردی می­نماید.

از جمله این دوره­ها کارگاه آموزشی «سیستم گرمایشی پکیج» است که نخستین نشست آموزشی آن، هفتم اسفندماه 1402 با تدریس رضا دریکوند، دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه لرستان برگزار شد و کارگاه دوم در نیمه اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی و کاربردی، شرکت‌کنندگان با قطعات پکیج و لوله‌کشی آب سرد و گرم، لوله‌کشی سیستم گرمایشی رادیاتور، نصب و راه‌اندازی پکیج و رادیاتور، رفع ارورهای پکیج و نحوه تست و عیب یابی آن و نیز توانایی نصب، راه‌اندازی، اجرای خدمات پشتیبانی و اصول لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی و تعمیر و نگهداری آن آشنا می‌شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۰
۱۹۱ بازدید