اخبار

اعلام اسامی تیم‌های برگزیده دانشگاه لرستان در مرحله استانی دومین رویداد سراسری مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

برگزیدگان مسابقات مناظرات و کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی دانشگاه لرستان معرفی شدند و به همراه 10 تیم دیگر از سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، تیم‌های نور، دا و حقوقی الف، رتبه اول تا سوم مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی را کسب کردند و تیم‌های حقوق‌یاران و دوستان حقوقی نیز چهارم و پنجم شدند.

این تیم‌ها به مرحله کشوری که اردیبهشت‌ماه ۱۴۰3 برگزار می‌شود راه یافتند.

با اعلام دبیرخانه هیئت‌ کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی دانشگاه لرستان، تعداد پنج تیم نخست این مسابقات جهت حضور در مرحله نهایی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود راه یافتند.

تیم‌های نور و دا از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری و سه تیم حقوقی الف، حقوق یاران و دوستان حقوقی، از دانشجویان عضو انجمن علمی حقوق دانشگاه لرستان حضور داشتند.

گفتنی است روز چهارشنبه، دوم اسفندماه سال جاری، هیئت کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی دانشگاه لرستان، بخش استانی دومین رویداد سراسری مناظرات دانشجویان را با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و جهاد دانشگاهی استان لرستان برگزار کرد.

محورهای برگزاری این رویداد شامل محورهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، سلامت، هنر و معماری بودند.

در این رویداد، دکتر محمد حکاک عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و دکتر مهدی امید دبیر هیئت آزاد‌اندیشی دانشجویی دانشگاه لرستان، داوری مناظرات را برعهده داشتند.

تیم‌هایی از گروه حقوق و علوم تربیتی و کانون‌های دانشگاه، در محورهای اجتماعی و فرهنگی به صورت مناظره به رقابت پرداختند.

سیده زهرا رحیم‌زاده، رئیس اداره انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان در زمینه هماهنگی حضور تیم‌های انجمن های علمی اجرای این مرحله همکاری کرد.

دکتر حامد رهدارپور و دکتر فرشاد چنگایی از اساتید گروه حقوق مشاوران تیم‌های دانشجویی این کرسی بودند.

گروه‌‌ها با دو موضع موافق و مخالف در موضوعات مختلف به مناظره پرداختند و در پایان تعداد ۵ تیم براساس رأی داوران به مرحله کشوری راه یافتند.


۱۴۰۲/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۳
۱۹۴ بازدید