اخبار

نشست مشترک همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با پارک علم و فناوری استان برگزار شد

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

با موضوع گسترش همکاری‌های دوجانبه در رابطه با تقویت فعالیت انجمن‌های علمی، نشست مشترک دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با دکتر امین طاهری‌گراوند، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز سه‌شنبه، اول اسفندماه سال جاری به میزبانی حوزه ریاست پارک علم و فناوری استان لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، خواستار شد تعاملات و ارتباطات و همکاری‌های دوجانبه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با پارک علم و فناوری استان لرستان با تأکید بر حمایت هرچه بیشتر از فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی و مشارکت هرچه بیشتر اساتید در فعالیت‌های دانش‌بنیان، گسترش یابد.

وی، وجود پارک علم و فناوری استان لرستان را یک ظرفیت دانست که می‌تواند در رونق هرچه بیشتر فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان، اثرگذار باشد.

دکتر حیاتی، فعالیت دانشجویان در انجمن های علمی دانشجویی را یک فرصت برای دانشجویان دانست که تلاش می‌شود پتانسیل‌های علمی دانشجویی با تقویت مشارکت اساتید، قوی‌تر شود.

در این نشست، دکتر امین طاهری گراوند، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان نیز در سخنانی از گسترش همکاری‌های دوجانبه استقبال کرد.

دکتر طاهری‌گراوند، توضیحاتی درباره اقتصاد دانش‌بنیان و نقش پارک‌های علم و فناوری در کمک به نهادینگی فعالیت‌های فناور و دانش‌بنیان در جامعه ارائه کرد.

وی توضیح داد پارک علم و فناوری استان لرستان، آمادگی دارد در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی، همکاری‌ها و همیاری‌های خود را در ارتباط با نظام آموزش عالی استان لرستان، گسترش بدهد.

دکتر طاهری‌گراوند، در بخش دیگری از گفته‌هایش، نقش پارک‌های علم و فناوری را در تقویت و ترویج اقتصاد مبتنی بر کارآفرینی، تشریح کرد.

در این نشست، دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، گزارشی از وضعیت فعلی فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر احمدی توضیح داد انجمن‌های علمی دانشجویی یک ظرفیت پویا و فعال هستند که می‌توانند در زمینه‌های فناوری و نوآوری، با کمک پارک علم و فناوری، فعالیت خویش را کاراتر کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۷
۴۷۶ بازدید