اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و شنیدن نظام مسائل آن‌ها، نهادینه شود

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

رئیس دانشگاه لرستان در نشست برنامه‌ریزی برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان گفت: «دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله مهم‌ترین اقدامات است که بایستی نهادینه شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، روز سه‌شنبه، اول اسفندماه سال جاری در این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید به نظام مسائل ایشان توجه کرد و تلاش نمود نظام مسائل آن‌ها رفع شود».

دکتر نظری، تصریح کرد: «بایستی جنبش نامگذاری بوستان‌های دانشگاه لرستان به اسم شهدا ایجاد شود».

وی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان خواست تابلوهای مزین به اسم شهدا در دانشکده‌ها و کلاس های درس دانشگاه لرستان گسترش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار شد یک رسانه مشترک بین دانشگاه لرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تشکیل شود و فعالیت این رسانه مختص موضوعات و خبرهای مربوط به موضوع شهدا و ایثارگران باشد.

رئیس دانشگاه لرستان از مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان خواست فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده این مدیریت را در قالب یک دفترچه گزارش عملکرد، تهیه و منتشر نماید.

رئیس دانشگاه لرستان خواهان شد یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان براساس خلاقیت و نوآوری به طور متفاوت برگزار شود و به صورت کلیشه‌ای نباشد.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دکتر محمدی ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان، دکتر میثاق حیدری، رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان و سایر اعضاء برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان، خردادماه 1403 برگزار می‌شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳
۱۹۳ بازدید