اخبار

جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با بدرقه رئیس این دانشگاه به اردوی راهیان‌ نور رفتند

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

با بدرقه دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حسن صالحی راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان, حسین سهرابی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور ایثارگران و مدیران فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این برنامه معنوی، تربیتی، فرهنگی، روز شنبه، 28 بهمن ماه سال جاری با حضور در مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان و سپس حضور در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

دانشجویان دختر به رسم سنت ایرانی، اسلامی از زیر کتاب مقدس الهی قرآن کریم، عبور کردند و با توسل به قرآن کریم راهی سرزمین های نور شدند تا از نزدیک یادگارهای مکانی و محیطی هشت سال مجاهدت، ایثار، مقاومت و شهادت را ببینند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در آیین بدرقه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به اردوی راهیان نور در سخنانی، در جمع دانشجویان دختر، سرزمین‌های راهیان نور را شهر پاک دانست و دانشجویان را هم جزو شهر پاک تعریف کرد.

رئیس دانشگاه لرستان در بخشی از سخنانش، رشادت‌ها شهدا را در راستای کرامت و معرفت و انسانیت دانست و سفر راهیان نور را یک سفر روحانی و معنوی تعریف کرد.

دکتر نظری که ریاست قرارگاه شهید علم‌الهدی استان لرستان را برعهده دارد شهدا را بهترین معلمان دانست که درس های ایشان درس های همیشگی در طول تاریخ هستند.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجویان دختر خواست قدر این سفر مهم را بدانند زیرا به دیدار شهدا می‌روند و این از مؤلفه‌های مهم تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - ۱۵:۳۷
۱۰۶۶ بازدید