اخبار

کارگاه‌های آموزشی اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم برگزار شد + گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کارگاه‌های آموزشی و گفت‌وگومحور اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در روز پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه در سالن‌های شهیدمیربهرسی و شهید رشوند دانشگاه لرستان با مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز پنجشنبه، برای دست‌اندرکاران این کنفرانس تعطیل نبود و آن‌ها کارگاه‌های کنفرانس مذکور را در دانشگاه لرستان برگزار کردند تا محققان و پژوهشگران از جمله پروفسور مهدی بلالی مود، پدر علم سم‌شناسی ایران، دکتر مسعود توحید‌فر (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی)، دکتر ندا سلیمانی (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی) و دکتر احمدرضا مهرابیان (عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی) مباحث آموزشی خود درباره دفاع زیستی را بیان کنند.

مباحثی همچون امنیت غذایی و ترا ریخته‌ها هم جزو موضوعات مطرح شده بود.

دکتر فرهاد نظریان‌فیروزآبادی، دکتر علی غلامی‌فرد، دکتر سیدسجاد سهرابی که هر سه عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان هستند در این روز مشغول فعالیت برای مدیریت کارگاه‌ها بودند.

عوامل و نیروهای روابط عمومی، فناوری اطلاعات، حراست، تأسیسات و خدمات دانشگاه لرستان نیز پنجشنبه‌ی خویش را در دانشگاه لرستان به فعالیت برای همکاری و همیاری در بسترسازی و پشتیبانی از اجرای کارگاه‌های مذکور سپری کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۸
۵۶۲ بازدید