اخبار

نشست توجیهی فرهنگی و اجتماعی سامانه فرنما به میزبانی حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

نشست گفت‌وگو و تبادل نظر درباره سامانه فرنما (سامانه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم) به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، دکتر محمد حیاتی و سایر مدیران زیرمجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که روز چهارشنبه، 18 بهمن‌ماه در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد ابتدا سیده زهرا رحیم‌زاده، مسئول این سامانه در دانشگاه لرستان، توضیحاتی درباره شیوه‌های گزارش‌دهی در این سامانه ارائه کرد.

سپس دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد عملکردها در دانشگاه لرستان قوی است اما گزارش‌دهی و گزارش‌نویسی عملکردها، ضعیف است که در این زمینه بایستی شیوه‌های گزارش‌نویسی فعالیت‌ها اصلاح شوند و تغییر کنند.

وی خواستار شد در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، ابعاد مختلف این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف گزارش‌نویسی به وزارت منعکس شود.

رئیس دانشگاه لرستان به این نکته اشاره کرد اگر حجم فعالیت‌ها واقدامات بالا باشد و عملکردها هم خوب باشد ولی روش و شیوه انعکاس و گزارش‌نویسی این فعالیت‌ها، ضعیف باشد بی‌تردید نتایج مطلوب برای خانواده دانشگاه لرستان حاصل نخواهد شد.

وی از مجموعه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان خواست گزارش نویسی را به صورت همه جانبه و از زوایای متنوع و مختلف و با توجه به خلاقیت و نوآوری‌ها، ارتقاء بدهند.

گفتنی است در این نشست که دکتر محسن رشیدی، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان نیز در آن حضور داشت معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، هرکدام دیدگاه‌های خود را در رابطه با سامانه فرنما، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۳
۲۱۶ بازدید