اخبار

اردوی راهیان‌نور و پیشرفت بسیج اساتید استان لرستان با رویکرد خانواده‌محوری همزمان با ایام دهه فجر برگزار شد

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، اردوی راهیان‌نور و پیشرفت بسیج اساتید استان لرستان با حضور جمعی از اساتید و خانواده‌های ایشان، به مدت سه شبانه‌روز به مقصد استان خوزستان با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این برنامه معنوی، فرهنگی، اجتماعی با برنامه‌ریزی سازمان بسیج اساتید استان لرستان در روزهای نخستین دهه مبارک فجر برگزار شد.

راهیان مناطق عملیاتی که به گفته رئیس دانشگاه لرستان، شهر پاک هستند علاوه بر بازدید از یادمان‌های شهدای اندیمشک، شهدای اروند کنار و منطقه عملیاتی والفجر 8 از بخش‌های مختلف سد کرخه هم بازدید کردند تا معنویت و خودسازی همراه با دیدن برخی پیشرفت‌های مهم زیرساختی کشور باشد.

در طول این اردو برنامه‌های گوناگونی همچون مسابقه قرآن و عکاسی، دلنوشته و شعر برای اساتید شرکت‌کننده برگزار شد و راویان نور و پیشرفت، به روایتگری پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و درباره اهمیت راهیان نور و پیشرفت و بیان جانفشانی‌های شهیدان سرافراز میهن اسلامی، روایتگری کردند تا فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه‌سازی، تقویت شود.

قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های مهم معنوی و فرهنگی این اردو بود.

در این اردو خانواده‌های اساتید به ویژه کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند تا از همین دوران و سنین با مختصات تربیت اسلامی، آشنا شوند و از نزدیک فرهنگ ایثار و شهادت را ببینند و دل‌های پاک خود را به «شهر پاک» بسپارند.

مشارکت خانواده‌ها در این برنامه معنوی در راستای برنامه‌ریزی سازمان بسیج اساتید استان لرستان با نگاه خانواده‌محوری، صورت گرفت.

ریاست سازمان بسیج اساتید استان لرستان را دکتر غلام‌حسین حسینی برعهده دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۰
۴۶۸ بازدید